Navigáció átugrása

Állásajánlat részletei

Munkakör megnevezése: Infokommunikációs ügyfélszolgálat szakértő

Munkavégzés megyéje: Baranya, Borsod-Abaúj-Zemplén, Budapest, Bács-Kiskun, Fejér, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok, Tolna

Munkavégzés helye: Budapest vagy Székesfehérvár vagy Szekszárd  vagy Kecskemét, vagy Pécs vagy Debrecen vagy Szolnok vagy Miskolc

Jelentkezési határidő: 2021-11-30

 

Infokommunikációs ügyfélszolgálat szakértő

A VOLÁNBUSZ Zrt. közel 100 éves múlttal, 65 járműfenntartási és 70 forgalmi telephellyel rendelkező, országosan működő, stabil hátterű, 100%-ban magyar tulajdonú állami vállalat. Országonkénti összehasonlításban a legnagyobb járműparkkal rendelkező európai autóbuszos szolgáltató.

Társaságunk évente több mint 650 millió utast szállít.

18.000 munkavállalónk dolgozik azon, hogy utasaink számára minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.

Tartozz te is közénk!

Amiben számítunk rád:

  • Informatikai Call Center kezelői tevékenység, ügyelet ellátása, Információs és ügyintézési segítség bejelentőknek és Megoldóknak.
  • A Volánbusz Zrt. ServiceDesk rendszerében (ITSD) új jegyek rögzítése.
  • A bejelentések első körös informatikai támogatása. A keletkezett jegyek érkeztetése, infomatika szakmai kategorizálása, előminősítése, adatkiegészítése.
  • A munka kiadásához nem elégséges információt tartalmazó jegyeknél hiánypótlás bekérése. Megoldóként az ilyen jegy figyelése.
  • Jegyeknél szükség szerint érvényesítés kérése.
  • Jegyek Megoldó csoportokra vagy konkrét megoldókra sorolás.
  • A jegyek zárása előtt jegyvizsgálat elvégzése, a jegybe tett bejegyzések vizsgálata folyamati és a bejelentő felé történő lezáró kommunikáció szempontjából.
  • Külső IT Szolgáltatók felé történő kapcsolattartás.
  • Hibás folyamatok, vagy kiterjedt probléma esetén jelzés a vezetők felé. A jegyek kapcsolása.
  • Új megoldási folyamatok kidolgozásának támogatása - automatizálás, ellenőrzés, javítás.
  • Hibás vagy duplikálódott jegyek kiszűrése.
  • A kezelt jegyállomány rendszeres ellenőrzése.
  • Függő vagy az elakadt jegyek folytatásának segítése érdekében.
  • A Megoldók adminisztrációs feladatának elmaradása esetén figyelmeztetések megtétele.
  • Az igényjegyek kezelésében való közreműködés.

   Az ideális jelölt:

  • állami szakirányú felsőfokú végzettséggel (diplomával) rendelkezik, valamint
  • MS Office felhasználói szintű ismeretével rendelkezik, illetve
  • 1 év szakmai gyakorlata van.

   Előnyt jelent a pozíció betöltésénél:

  • integrált vállalatirányítási rendszer ismerete.

Számos juttatásunk közül néhány:

  • 2022-ben átlagosan 10 %-os bérfejlesztés.
  • év végi lojalitást elismerő juttatás és társasági munkaviszony jubileuma esetén törzsgárda kitüntetés,
  • hosszú távú munkalehetőség, stabil nagyvállalatnál;
  • változatos feladatok, szakmai fejlődési lehetőség;
  • ingyenes vagy kedvezményes utazási lehetőség, családtagjaidnak is;
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (a havi bruttó alapbér 3,5%-a, 1% önrész vállalása mellett);
  • szociális gondoskodás munkavállalóink részére;
  • fizetésnapon mindig pontosan érkező, 100%-ban bejelentett jövedelem;

Döntésedhez az alábbi információk is fontosak lehetnek:

  • munkavégzés helye: Budapest vagy Székesfehérvár vagy Szekszárd  vagy Kecskemét, vagy Pécs vagy Debrecen vagy Szolnok vagy Miskolc;
  • a munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony;
  • a munkaidő: teljes munkaidő;
  • kezdés: a jelentkezés elbírálását követően azonnal.

Ha tetszett, amit eddig olvastál, jelentkezz!

Önéletrajz leadása a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Jelentkezésed leadása előtt, kérjük, olvasd el adatvédelmi tájékoztatónkat: http://www.volanbusz.hu/hu/adatvedelem



JELENTKEZEM