A 181/2011/EK rendelet értelmében a kijelölt autóbusz-állomásokon a Volánbusz Zrt. biztosítja a fogyatékossággal élő és a csökkent mozgásképességű személyek számára a segítségnyújtást utazásuk megszervezése és lebonyolítása során. Amennyiben utazása során igényli segítségünket, kérjük, a tervezett indulása előtt legalább 36 órával vegye fel velünk a kapcsolatot a felsorolt elérhetőségeken és jelentse be utazási igényét. Munkatársunk tájékoztatja az eljutási lehetőségekről, illetve segítségét kérheti:
- az autóbusz-állomás területén lévő közlekedésben,
- poggyászának kezelésével kapcsolatban,
- járműre való fel és leszállás során,
- segítő kutyával együtt történő közlekedésben,
- az autóbuszon belül az üléshez történő eljutásban.
A segítségnyújtással kapcsolatos Utazási tájékoztatónkat itt tekintheti meg.
Autóbusz-állomásainkon érkezésük bejelentését és segítségnyújtási igényüket jelezhetik személyesen vagy megbízottjaik útján a piktogrammal ellátott INFORMÁCIÓS vagy FORGALMI IRODÁINÁL, valamint
a 06/1 382-0888-as telefonszámon és a
segitsegnyujtas@volanbusz.hu e-mail címen is.
A bejelentés során az alábbi adatok megadása szükséges:
- Bejelentő neve,
- Bejelentő elérhetősége a visszaigazoláshoz (lehetőség szerint írásbeli visszajelzést biztosító elérhetőség),
- Tervezett utazás időpontja,
- Induló állomás,
- Célállomás,
- Átszállási hely megjelölése,
- Segítségnyújtási igény megadása,
- Egyéb fontos, az utazáshoz kapcsolódó információ.
A segítségnyújtási igény bejelentéséhez szükséges formanyomtatványt itt töltheti le
A segítségnyújtásra vonatkozó igénybejelentésben megjelölt utazási szándék teljesíthetőségére társaságunk 24 órán belül a bejelentő által megadott elérhetőségen visszajelzéssel él. A segítségnyújtási igény bejelentésével a Bejelentő hozzájárul a megadott személyes adatinak kezeléséhez.
Általános adatkezelési tájékoztatónkat itt érheti el.
Volánbusz Zrt.