Navigáció átugrása

A 181/2011/EK rendelet értelmében a kijelölt autóbusz-állomásokon a Volánbusz Zrt. biztosítja a fogyatékossággal élő és a csökkent mozgásképességű személyek számára a segítségnyújtást utazásuk megszervezése és lebonyolítása során. Amennyiben utazása során igényli segítségünket, kérjük, a tervezett indulása előtt legalább 36 órával vegye fel velünk a kapcsolatot a felsorolt elérhetőségeken és jelentse be utazási igényét. Munkatársunk tájékoztatja az eljutási lehetőségekről, illetve segítségét kérheti:

  • az autóbusz-állomás területén lévő közlekedésben,
  • poggyászának kezelésével kapcsolatban,
  • járműre való fel és leszállás során,
  • segítő kutyával együtt történő közlekedésben,
  • az autóbuszon belül az üléshez történő eljutásban.

A segítségnyújtással kapcsolatos Utazási tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

Autóbusz-állomásainkon érkezésük bejelentését és segítségnyújtási igényüket jelezhetik személyesen vagy megbízottjaik útján a piktogrammal ellátott INFORMÁCIÓS vagy FORGALMI IRODÁINÁL, valamint

a 06/1 382-0888-as telefonszámon és a

segitsegnyujtas@volanbusz.hu e-mail címen is.

A bejelentés során az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Bejelentő neve,
  • Bejelentő elérhetősége a visszaigazoláshoz (lehetőség szerint írásbeli visszajelzést biztosító elérhetőség),
  • Tervezett utazás időpontja,
  • Induló állomás,
  • Célállomás,
  • Átszállási hely megjelölése,
  • Segítségnyújtási igény megadása,
  • Egyéb fontos, az utazáshoz kapcsolódó információ.

A segítségnyújtási igény bejelentéséhez szükséges formanyomtatványt itt töltheti le

A segítségnyújtásra vonatkozó igénybejelentésben megjelölt utazási szándék teljesíthetőségére társaságunk 24 órán belül a bejelentő által megadott elérhetőségen visszajelzéssel él. A segítségnyújtási igény bejelentésével a Bejelentő hozzájárul a megadott személyes adatinak kezeléséhez.

Általános adatkezelési tájékoztatónkat itt érheti el.

Volánbusz Zrt.