Navigáció átugrása

Intézmény neve: VOLÁNTOURS Korlátolt Felelősségű Társaság
Adószám: 11745327-2-43
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-370655
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00344-2010
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-83879/2015.
Ügyvezető: Fejes Miklós
Iskolavezető: Petrovai Ferenc Dénes
Ügyvezetői asszisztens: Németh Judit

 

Elérhetőségek

Székhely: 1091 Budapest, Üllői út 131.
Telefon: 06-34-515-244
Ügyfélfogadás: 2800 Tatabánya, Csaba utca 19., A. épület, 201. sz. iroda

 

Társaságunk fő tevékenysége autóbusz-vezetők és tehergépkocsi-vezetők jogszabályban előírt, ún. GKI (Gépjárművezetői Képesítési Igazolvány)-képzésének (továbbképzésének) megszervezése, lebonyolítása. Küldetésünk, hogy felkészült szakembergárdánkkal minőségi képzéseket, szolgáltatásokat nyújtsunk, rugalmasan alkalmazkodjunk a vevői igényekhez; tevékenységünket a vevőközpontúság vezérli. A minőségi munkavégzéshez biztosítjuk az anyagi erőforrásokat, a tárgyi-technikai feltételeket, valamint a munkatársak folyamatos szakmai fejlődését, hogy mindenkor meg tudjunk felelni a szakmai kihívásoknak, a résztvevők igényeinek. A tanfolyamok színvonalát, az elméleti és gyakorlati oktatók szakértelmét jól mutatja, hogy hallgatóink 97%-a tett elsőre sikeres vizsgát.
Az oktatáson kívül Tatán, az Agostyáni úton üzemanyagkutat üzemeltetünk, amely lakossági ügyfeleknek, illetve szerződéses partnereinknek egyaránt elérhető!
Programakkreditációval és MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszerrel rendelkezünk. Az intézmény minőségpolitikája meghatározza a minőséggel kapcsolatos követelmények teljesítése és a minőségirányítási rendszer eredményességének folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettséget. Minőségirányítási rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy biztosítsa tevékenységünk kiváló, a képzésben résztvevők elvárásait meghaladó szintjét, és az ezen igényekhez kapcsolódó követelmények magas fokú kielégítését. A minőségpolitikában leírtak megvalósulásának érdekében az intézmény kiemelten kezeli a működtetés szempontjából különösen hangsúlyos területeket:
  • a küldetés fontosságát,
  • a vezetés szerepét,
  • a pénzügyileg stabil működést,
  • a szakmai munka folyamatos fejlesztését,
  • az állandó kapcsolattartást és kommunikációt a partnerekkel,
  • a jogszabályok betartását és betartatását,
  • a rendszerek és a szolgáltatások állandó fejlesztését,
  • a partnerek számára hozzáférhető minőségpolitikát.