Navigáció átugrása

Tisztelt Vásárló!

Tájékoztatjuk, hogy jelenleg a VOLÁNBUSZ Zrt. Pest vármegyei települések helyi járataira tud online bérletet váltani, és a kinyomtatott bérletet csak a budapesti és a Pest vármegyei pénztárakban vagy automatákból tudja átvenni.

Megértésüket köszönjük!

1. Válassza ki az Önnek megfelelő időszakot, bérletfajtát:

A bérletek igénybe vételéről, és díjszabásáról az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat:

2. Válassza ki a bérlet érvényességet:

Ezzel a funkcióval megadhatja a bérletek érvényességét.

3. Viszonylat megadása és pontos megállók:

Helyközi bérlet esetén:

2024. március 1-jétől a helyközi viszonylatos bérlet megszűnik, helyette ország- vagy vármegyebérlet vásárolható. A korábban megváltott bérletek az érvényességük végéig felhaszálhatók.

Honlapunkon az ország- és vármegyebérletek megvásárlására nincs lehetőség. Ezen díjtermékekkel kapcsolatos további információkat az orszagberlet.hu oldalon olvashat.

Helyi bérlet esetén:

Az egyvonalas bérleteken a viszonylatot (induló- és célállomást) tüntetjük fel. Így a bérletekkel a két feltüntetett állomás között bármelyik helyi autóbusszal közlekedhetnek.

Egyvonalas bérlet esetén az utazási viszonylat megadásához válassza ki a települést, majd a megjelenő mezőkben jelölje meg a fel- és leszállóhelyet.

Összvonalas bérlet esetében mindössze a települést kell kiválasztania.

Ezt követően a Kosárba gombra kattintva a kiválasztott bérlet a kosárba kerül (a kosár aktuális tartalma „Vásárlási adatok” megnevezésű boxban a képernyő jobb felső részén látható).

További bérletek vásárlásához az 1. ponttól kezdve kell a vásárlás lépéseit megismételnie.

A „Vásárlási adatok” boxban elhelyezett bérletek darabszáma és érvényessége megváltoztatható újabb tranzakció indítása nélkül is, az adott bérletre kattintva a megjelenő "+" és "-" jelek segítségével. A „Darab”-nál a kijelölt bérlet darabszáma növelhető vagy csökkenthető tetszés szerint, az „Érvényesség”-nél pedig a bérlet típusától függően a felkínált érvényességi időintervallum kiválasztásával vagy a 30 napos bérletnél "+" és "-" jelek segítségével lehet a módosítást elvégezni.

A bérletek kiválasztását és kosárba helyezését követően a Tovább gomb megnyomása után, a „Számlázási adatok” ablakban lehet megjelölni a számlaigényt. Feltétlenül olvassa el a számlázási adatokkal kapcsolatos fontos információkat!

4. Válassza ki számla igénylésének módját!

Tájékoztatjuk, hogy elektronikus formában kibocsátott, illetve automatából nyomtatott számlát csak teljes árú bérlet esetében áll módunkban kiállítani. Több bérlet megvásárlása esetén, ha azokról külön számlát szeretne, akkor külön tranzakciókban kell a bérleteket megvásárolnia, vagy a számlákat pénztáraink valamelyikében kiállíttatni. Amennyiben kedvezményes bérletről szeretne számlát, kérjük, forduljon belföldi pénztáraink egyikéhez. A számla kiállítására irányuló kérelmüket a „Kérelem számlamásolat/számla módosítása/utólagos számla” kérelem kitöltésével kezdeményezhetik.

Az elektronikus számlát a vásárlást követően néhány perc elteltével rendszerünk külön e-mail üzenetben küldi meg.

Elektronikus számla igénylése során kérjük, ügyeljen a pontos számlázási adatok, az e-mail cím megadására.

Hibásan megadott e-mail cím, vagy a levelező rendszerét működtető szolgáltatójának stabilitási problémáiból eredő károkért, társaságunk nem vállal felelősséget!

5. Olvassa el és ismerje meg utazási feltételeinket, majd az „Elfogadom” gomb megnyomásával rögzítse ezt, és lépjen tovább a banki fizető oldalra.

6. A CIB Bank bankkártyás fizetési oldalán adja meg a kért adatokat (kártyaszám, lejárat dátuma, CVC kód), ellenőrizze azokat, majd hagyja jóvá a fizetést.

7. A fizetés megtörténte után a sikeres vásárlásról automatikusan e-mailt (visszaigazolást) küldünk a megadott postafiókba, mely a vásárlással kapcsolatos minden fontos információt tartalmaz.

„Vásárolt bérletek jegyzéke”-t tartalmazó visszaigazolás

Felhívjuk figyelmét, hogy a VOLÁNBUSZ Zrt. értékesítési rendszere a vásárlást követően automatikusan küldi meg a vásárolt bérletek jegyzékét tartalmazó e-mail üzenetet.
Az Ön érdekében javasoljuk, hogy az alábbi e-mail szolgáltatók bizonytalan működése miatt lehetőség szerint ne ezekre az e-mail címekre kérje a Vásárolt bérletek jegyzékét:
@freemail.hu
@citromail.hu
@t-online.de
@vipmail.hu

Hibásan megadott e-mail címből, vagy az üzemeltető levelező szolgáltató stabilitási problémáiból, illetve a postafiók telítettsége miatti sikertelen e-mail kézbesítésből eredő károkért a Volánbusz Zrt. felelősséget nem vállal!

A visszaigazolás utazásra nem jogosít!

Az e-mailhez mellékelve talál egy pdf dokumentumot, melyben tételesen szerepelnek a megvásárolt bérlet(ek) adatai, illetve a nyomtatáshoz/átvételhez szükséges azonosítók.

Kérjük, kezelje különös gondossággal a "Vásárolt bérletek jegyzéke"-t, illetve az azon található azonosítókat.

A visszaigazoló e-mail mellékletében szereplő "Vásárolt bérletek jegyzéke”-vel, kérjük, keresse fel budapesti, valamint Pest vármegyei elővételi pénztárainkat (kivéve a Ráckevén, valamint Dunaharasztin üzemelő bérletpénztárunkat) vagy a pályaudvarokon kihelyezett bérletnyomtató automatáinkat.

kioszk

Bérlet nyomtató automaták az alábbi pályaudvarainkon találhatóak:

  • Budapest
    • Árpád-híd autóbusz-állomáson az 1. és 2. kocsiállások között, a jegyautomaták mellett
    • Csepel, Vermes Miklós utca
    • Kelenföld autóbusz-állomáson a jegyautomaták és a központi indulási jegyzék (menetrend) között, az autóbusz-állomás metró felőli oldalán
    • Népliget autóbusz-állomáson az alagsorban, a pénztárak mellett
    • Stadion autóbusz-állomáson a váróterem bejáratánál, a jegyautomaták mellett
    • Széll Kálmán tér autóbusz-állomáson a jegyautomaták mellett, az 1-es kocsiállásnál
    • Újpest autóbusz-állomáson a forgalmi iroda és a jegyautomaták között
  • Cegléd autóbusz-állomáson
  • Érd autóbusz-állomáson
  • Gödöllő autóbusz-állomáson
  • Monor autóbusz-állomáson
  • Szigethalom autóbusz-állomáson
  • Szentendre autóbusz-állomáson a pénztáraknál
  • Vác autóbusz-állomáson, kívül a váróteremnél

Amennyiben problémát észlel a bérlet nyomtatása közben - az automata nyomtatást követően nem adja ki a bérletet, vagy a bérlethez kapcsolódó számlát - problémáját minden esetben jelezze budapesti, valamint Pest vármegyei elővételi pénztárainkban vagy az automatán kihelyezett elérhetőségek bármelyikén.

Felhívjuk szíves figyelmüket, amennyiben 50-nél több bérletet kívánnak átvenni a bérlet nyomtató automatákból, a zökkenő mentes nyomtatás érdekében, kérjük, több tranzakcióban vásárolják meg.

Pénztári átvétel esetén, a "Vásárolt bérletek jegyzék”-en szereplő adatok alapján készítjük el bérletét.

A pénztárainkban történő átvételkor a megvásárolt bérletszelvényeket annak a személynek adjuk át, aki a véletlenszerűen kiadott azonosítókat tartalmazó "Vásárolt bérletek jegyzéke"-t munkatársunknak be tudja mutatni. A pénztáros a jegyzék felmutatójának átvételi jogosultságát nem vizsgálja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az utazás során rendelkezniük kell valamennyi, az igénybe vett kedvezményre jogosító dokumentummal, melyet a járművezető, illetve az ellenőr kérésére fel kell mutatni. Aki az utazás alkalmával érvényes utazási igazolványt felmutatni nem tud, illetve kedvezményt jogtalanul vesz igénybe, annak az utazás viszonylatára az érvényes menetdíjat és pótdíjat kell megfizetnie.

Kérjük, a kedvezmény igénybevételére való jogosultságának igazolásához mindig tartsa magánál kedvezményre jogosító igazolását vagy igazolványát.

A kedvezmények jogosulatlan igénybevétele minden esetben pótdíjazást von maga után.

Az online megváltott bérletjegy visszaváltása

Az online megváltott, de fel nem használt bérletjegyek visszaváltása során 20% -os kezelési költség kerül levonásra. Az online/internetes felületen - webelin vásárolt bérletek visszaváltásakor a „Kérelem online vásárolt bérlet visszaváltásához” kérelem kitöltve a kinyomtatott bérlettel együtt kerül elfogadásra a Volánbusz bármely pénztárában. Az eredeti bérlet hiányában a kérelem mellé a „Vásárolt Bérletek Jegyzékét” kell csatolni. Amennyiben a „Vásárolt Bérletek Jegyzéke” elektronikus formában áll rendelkezésre és a bérlet korábban nem került kinyomtatásra, akkor az online felületen kell kezdeményezni a visszaváltást (https://www.volanbusz.hu/hu/jegy-es-berlet/online-jegyvasarlas/visszavaltas).