Navigáció átugrása

Helló, Inovell!

2022. november 8.

100 új inovell érkezik

Az elmúlt hetekben sem unatkoztunk, sok izgalmas esemény színesítette társaságunk életét. Átadtuk emelt szintű kitüntetéseinket, „hazavittük” Pécsre a régi pompájában tündöklő emeletes Bikarus-t, jártuk az országot és népszerűsítettük a közösségi közlekedést, de ne feledkezzünk meg jármű-fiatalítási programunk legújabb mérföldköveiről sem: Székesfehérváron megünnepeltük, hogy a teljes helyi elektromos flotta forgalomba állt, Győrben pedig 100 új Inovell érkezését jelentettük be.

Régi-új ismerősünk, a Credobus Inovell 12

Jól ismerjük már, hiszen csak ebből a típusból több mint 500 darabot állítottunk forgalomba az elmúlt években, az eredményesen zárult nyári közbeszerzésnek köszönhetően pedig újabb 100 darabot várunk flottánkba. Ezeknek a vadonatúj buszoknak a szállítását októberben meg is kezdte a Kravtex–Kühne Csoport, amit egy győri sajtótájékoztató keretében ünnepeltünk meg.

Inovell autóbusz szemből

Az Inovell 12-es igazán megbízható, gazdaságos és modern helyközi-távolsági autóbusz, 52 ülő- és 21 állóhellyel várja az utasokat. Kéttengelyes, szóló kivitelű, de a munkakörének megfelelően normál padlómagasságú, így hosszabb utakon is optimális méretű csomagteret biztosít. Ezenfelül természetesen biztosítjuk a klímát, a wifit és az USB-töltőpontokat is! Sőt: járműveinket a fedélzeti utastájékoztató berendezés és a kamerarendszer mellett telefontartóval is felszereltettük.

Inovell belső

A minél kisebb károsanyag-kibocsátással járó, hatékony és biztonságos üzemeltetés érdekében az autóbuszokat a EURO6d előírásoknak megfelelő dízelmotor hajtja.

inovell hátsó

A dizájn és a koncepció változatlan: az alacsonyabb fogyasztási norma elérésében nemcsak az segít, hogy a motor környezetbarát, de az is, hogy az autóbusz ultrakönnyű: üresen kevesebb mint kilenc tonna, vagyis 1,5-3 tonnával könnyebb versenytársainál. Ez a különbség legalább 15%-os üzemanyag-megtakarítást jelent, ezzel nemcsak az energiaköltségünk, de a károsanyag-kibocsátásunk is csökken.

Inovell oldalnézet

A „pehelysúlyt” többek között a szokásos 22,5-esnél kisebb, 19,5 colos kerekek használata teszi lehetővé, ezek méretét egyébként optikailag kifejezetten ügyesen növeli a kerékjáratnál futó fekete műanyag borítás. Ez az elmés megoldás az Econelleken is megfigyelhető, annál a típusnál egy kicsit még hangsúlyosabb is. Végül – nem elfogulatlanul, de határozottan – állíthatjuk, hogy a Volán-sárga kifejezetten jól áll az Inovellnek.

A jövő a közösségi közlekedésé

Évente közel 17,5 millió járatunkon 442 milliónál is több utast szállítunk országszerte. Célunk továbbra is az, hogy járműparkunk folyamatos megújításával vonzóbbá tegyük a közösségi közlekedést az egyéni autózással szemben.

2018-ban indult jármű-fiatalítási programunkban – az eddig lezárt beszerzéseknek köszönhetően – több mint 2100 új autóbusz állt, illetve áll forgalomba jövő év elejéig. Az új, modern járművekkel sokkal kényelmesebb az buszozás, bátran mondhatjuk, hogy vetekszik az autózással. Gyertek, és tegyétek próbára!